duminică, 2 ianuarie 2011

La inceput de an...

Bine v-am regasit!

Ei bine prieteni, dupa cate se pare, omenirea in intregimea ei, a trecut inca o data prin sarbatorile care marcheaza sfarsitul unui an (de aceasta data unul de uitat) si inceputul altuia care, se spera sa fie cel putin mai usor decat precedentul. Anul acesta, am sarit urarile publice, ”la snop”, cu care alti colegi bloggeri au impodobit proiectele lor. Asta nu inseamna ca in lipsa ”bradului”, Geticul nu stie sa ”colinde” si consider undeva in adancul fiintei mele ca persoanele dragi spiritului meu, raman tot atat de dragi de Craciun cat si in celelalte 361 de zile (ori 362). Intradevar, poate de Craciun suna aparte. Asa o fi...

Un nou an. O noua etapa, atat pentru vietile noastre, cat si pentru proiectele pe care incercam sa le ducem inainte, sa le facem sa implineasca ani alaturi de noi, pentru ca la un moment dat sa le lansăm in nemurire, ori in istorie. Sau pur si simplu sa le ducem la capat obtinand rezultate maxime. Spunand acestea, realizez ca ”Geticul” meu e un proiect atipic pentru ca, nici in nemurire nu va fi lansat, dar nici rezultate palpabile (incă) nu este ”setat” sa dea. Atunci, ma arunc de buna voie in situatia de a raspunde tracasantei intrebari adresata de terți: ”De ce?”.

”De ce?”, ce? - inainte de toate.

De ce exista in continuare acest proiect?

- Poate pentru ca pasiunea pe care este construit acesta este suficient de solida, chiar daca, tocmai acest statut de ”pasiune” o priveaza de timpul minim necesar, adeseori. Pentru ca, exista Oameni, multi Oameni. Ii vad in statistici. Pentru ca, nu intotdeauna in spatele unui lucru frumos sta un interes ascuns. Pentru ca imi place sa impart cu Oameni ceea ce eu descopar, sa verific alaturi de acesti Oameni ceea ce eu stiu. Pentru ca mai am 999 de motive, si tu mai ai atat de putin timp.

 De maine, voi da ”copy/paste” acest paragraf oricarui nefericit care va mai adresa un alt ”De ce?”. Tot de maine vom reincepe lucrul la noile materiale. In primul rand, o scurta recapitulare a capitolului care ii vizeaza pe Templarii nostri. Apoi, vom lua la tocat in 1-2 eseuri, capitolul Atlantida. Despre Corina, nu stiu ce vă va oferi nou, are secretele ei.

Oameni buni, ganduri de bine! Sa ramaneti frumosi precum sunteti si sa trecem impreuna printr-un an luminat in care sa ne apropiem mai mult de visele noastre, intru...implinirea lor.

Geticul,
va imbratiseaza cu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu