sâmbătă, 23 octombrie 2010

Bun regasit!

Bine v-am regasit, dragilor!


In sfarsit, si cu o saptamana mai tarziu decat preconizasem initial, "Geticul" a trecut prin (aproape) toate schimbarile incluse in planul initial. Putinele schimbari care mai sunt planificate, le veti descoperi in noile voastre incursiuni in cadrul blogului, odata cu trecerea timpului.

In perioada imediat urmatoare, Geticul se intoarce cu noutati despre civilizatia celtilor si o sumedenie de alte informatii numai bune de citit.


Ganduri de bine!

Geticul.

4 comentarii:

  1. O, pai bine ai revenit atunci, si te astept cat mai repede cu articole bine documentate, ca mare nevoie e de oameni ca tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa tot fi trecut ceva timp...

    Multumesc pentru aprecieri! - Si permite-mi sa ma intreb si eu la randu-mi: ce ar fi proiectele precum "Geticul" fara oameni ca tine?

    Hmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit Geticule,pe unde ai umblat asa mult timp?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine te-am regasit, aripi de inger!

    Pe ici...pe colo. (Oficial :P)

    RăspundețiȘtergere