luni, 14 martie 2011

"Cufarul de voiaj al lui Eminescu!"

In imaginea de mai jos, puteți observa ceea ce se bănuiește a fi "Cufărul lui Eminescu".

.
Colectia personala Cristian Stefanescu


Din câte se vorbește prin târg, se lucrează la posibilitatea ca acesta să fi fost produs de celebrul Louis Vuitton. Se spune ca celebrul designer nu obișnuia să își semneze creațiile la începuturile afacerii sale, drept pentru care, acest cufăr va trebui supus unei expertize. Să nu vă mire un eventual răspuns pozitiv. Iată ce îi scria poetul Veronicăi Micle intr-una din scrisori:

”Şi încă să mai ştii una. Mi-am scos ceasornicul meu de aur de unde şedea cu chirie la părintele Strul Avrum şi mă fudulesc cu el. Ştii că în el e pururea posibilitatea imediată de-a te aduce la Bucureşti cu nepusă-n masă, căci el reprezintă oricând capitalul necesar pentru transportul celui mai scump odor ce-l am eu în Iaşi, încât eu îmi imaginez următoare consecuţiune în prezenţa celor două odoare ale mele: când tu vei fi aici, el poate lipsi, când tu vei lipsi el va-ncerca să vie la loc. Îţi poţi tu închipui a cui prezenţă o prefer. Ce faci c-un ceasornic? Te uiţi la el. Pe când cu tine? Câte nu facem noi de par ceasurile minute şi zilele sferturi de ceas?”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu